missmk

Live your life before someone else does

Perfekt avslut på Sälenveckan!

Publicerad 2012-02-11 14:12:54 i Allmänt,

Hej fina ni!

Jag fick magmedicin av farbror Tomas igår och efter det mådde jag bättre igen så vi stassade om till partydräkten och gick till våra kompisar i en stuga.

Där hade vi förfest med delar av afterski bandet från Göteborg. Mycket trevliga människor! 4 killar och jag och Marie. Älskar att umgås med killar. Dom är ju så härliga! :)

Det hade förresten varit publikrekord på afterskin förra helgen. 2 200 pers. Sjukt!!

Sen blev det nattklubb på högis och givetvis efterfest och gissa vem som gick hem sist av alla jo jag och en till. Jag kom hem 7 i morse så idag mår jag som en gammal äcklig disktrasa ungefär. Jag ser även ut som en sån..

Nu har jag gömt mig i jackan i bilen i Lindvallen och ska vila en stund innan jag ska börja köra hemåt.

Vilken helt underbar vecka jag har haft!!! Kommer dock sakna alla härliga människor vi har hängt med..

Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela