missmk

Live your life before someone else does

Sjukhuset idag.

Publicerad 2012-02-27 19:52:33 i Allmänt,

.
.
Nu är jag GLAAAAAD! :)
.
Igår fick jag nog! Denna urinvägsinfektion försvann inte förr som jag trodde först utan den kommer och går i min kropp som ett jäkla pendeltåg så igår ringde jag akuten och böna och bad om att få komma dit och få behandling NU eller helst igår men sjuksköterskan jag pratade med avrådde mig att åka ner på akuten då jag inte hade feber eller ont.
.
Hon var istället supersnäll mot mig och skrev en lapp till en läkare att ringa mig omgående idag och imorse vid 8 ringde dom från sjukhuset och jag fick komma ner på en gång så jag skyndade mig upp ur sängen och körde olagligt till sjukhuset.
.
Efter att ha träffat en trevlig läkare där konstaterades det att JA, jag hade urinvägsinfektion som inte kommer gå över av sig själv denna gång så jag fick antibiotika tabletter som jag ska äta nu 3 gånger om dagen i 5 dagar.. Tack gode guuud för det!!! :) Äntligen kan skiten försvinna från min kropp!
.
Nu kollar jag på mitt favoritprogram Vänner. Har även pluggat idag och lämnat in en uppgift. 2 veckor kvar tills kursen slutar. Tiden går fort när man har roligt ;)
.
Puss o kram.
.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-02-27 21:10:32

Då vill ju jag veta hur det går med dessa tabletter. Testat kak-metoden än...? Å se till att krya på dig nu. Träningen sköter inte sig själv.

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-28 10:42:12

Behöver inte använda mig av kakmetoden. Dessa tabletter är väldigt små så det funkar bra ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela