missmk

Live your life before someone else does

Sjukstuga.

Publicerad 2012-02-13 11:54:14 i Allmänt,

.
Igår åkte jag hem till Madde en sväng. Vi pratade lite om hur jag hade haft det i Sälen och hur hon hade haft det på rally i helgen. Sen insjuknade vi båda två på bara 10 minuter.. Ingen utav oss har sovit alls nästan i helgen så febern slog till som en blixt från en klar himmel. Jag skulle inte bli långvarig hos Madde igår men sen kunde jag knappt stå på benen så det var bara att sova kvar hos henne :)
.
Madde bäddade ner mig i soffan med feberfrossa och tempern i munnen, jag hade 40 grader ett tag. INTE OKEJ! Så jag bokstavligen hällde i mig vatten och la blött papper på hela kroppen! Usch hatar att man blir sjuk så här plötsligt. Men jag har nog hellre feber än att vara förkyld för det är fan inte kul.. Madde stackarn är dunderförkyld så jag kan bara be till gud att jag slipper..
.
Med andra ord så lever man ett hårt liv i Sälen när man nästan blir döende när man kommit hem ;)
.
Idag ska jag bara vila vila vila och sedan ladda om tills på fredag då jag ska till Stockholm och ta en drink med en trevlig kille.
.
Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela