missmk

Live your life before someone else does

Skippa sista åket.

Publicerad 2012-02-07 22:18:55 i Allmänt,

Har nyss kommit in från backen. Vi har haft lite kvällsåk. Jag ramlade omkull a lot då jag fort. är nybörjare. Och varje gång jag ramlar ber jag till Gud att jag ska få vara hel i min kropp.

Handledsskydden är bra men nu riskerar jag istället att bryta fingrarna då jag har så förbannat små och taniga sådanna :(

Vi säger till varann att alltid skippa sista åket (hehe) då jag fick skjutsa marcus till akuten i söndags efter att han ramlat men det är tack och lov ingen fara med honom.. men nu nojar jag mig för att också ramla illa :S

Nu dricker vi lite öl. Ska ta en dusch och eventuellt bege oss upp till pianobaren igen. Jag vill att bartendern Max ska blanda en lika god shots till mig idag som han gjorde igår. Det var det godaste jag någosin druckit så jag funderar på att packa ner honom i
min väska så han kan följa med mig hem och göra dessa shots till mig så fort jag ber att få en..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela