missmk

Live your life before someone else does

Skydd.

Publicerad 2012-02-05 08:11:35 i Allmänt,

Har vaknat ungefär fyrahundraåttionio gånger i natt. Både Marcus, William och ninni har också vaknat flera gånger. Vi har känt obehag.
.
Vi har sovit i en stuga i natt som vi vet att det spökar i. Men jag tror det är ett snällt spöke som bara ville jävlas lite med oss inatt.
.
Igår hyrde jag snowboardgrejor och det bästa jag fick tag på var handledsskydd! jag har varit mest orolig att jag ska bryta mina små handleder men nu behöver jag inte oroa mig för det :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela