missmk

Live your life before someone else does

Slutkörd!!

Publicerad 2012-02-10 14:48:09 i Allmänt,

Jag trodde innan jag upp hit att detta skulle bli en avkopplande vecka men icke.. Min kropp har sagt ifrån nu..

Inte nog med att jag har blåmärken över halva kroppen efter brädåkningen, nu har jag även fått någon form av magsjuka. Vi har ju druckit minst 1 öl varje dag här uppe och det är inte min kropp van med..

Så nu ligger jag i sängen i stugan som vi flyttat tillbaks till med hyfsad hjärtklappning och får inte ens behålla vatten i kroppen.

Dom andra är nog på g till afterskin nu. Får se om jag pallar att gå dit. Min mage får bestämma. Men ikväll ska jag ut igen i alla fall! Sista rycket innan vi åker hem imorn. Hade så kul igår så det kan bli en favorit i repris ikväll tycker jag :)

Hoppas ni mår bra!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela