missmk

Live your life before someone else does

Tandis.

Publicerad 2012-02-16 09:36:44 i Allmänt,

.
Jag vet nog ingen annan än mig själv som blir glad när man får kallelse till tandläkaren :) Jag tycker det är så mysigt att gå till tandläkaren! När jag var liten var jag livrädd men under åren så har jag gjort allt som man kan tänkas göra hos en tandläkare i stort sätt så skräcken har försvunnit.
.
Jag är dock liite skraj för att laga hål vilket jag aldrig har gjort förr. Jag har dragit ut tänder och massa annat men har aldrig haft ett hål så det oroar jag mig lite för varje gång jag går dit MEN om jag har klarat mig i 25 år utan hål så kommer jag nog aldrig få hål i tänderna framöver heller! :)
.
.
Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela