missmk

Live your life before someone else does

Saknar Sälen!!!!!

Publicerad 2012-02-12 01:17:26 i Allmänt,

Puf6pj on Make A Gif, Animated Gifs
.
Nu är jag hemma igen och det är först när man har kommit hem som man inser hur roligt man verkligen har haft dessa dagar... Våra kompisar försökte även övertala oss att stanna kvar en dag till och nu kan jag inte för mitt liv förstå varför vi åkte hem när dom till och med erbjöd boende till oss.. Vi skulle ju ha fått se bandet uppträda igen som vi hängde med igår. Så sjukt trevliga och duktiga killar!
.
Jag och en go gubbe från Göteborg bastade på efterfesten inatt i nästan 3 timmar till kl 7 imorse. Sen sov jag 1,5 timme och vaknade halv 9 och då var det dags att städa ur stugan. Jag kan inte minnas sist jag fick så lite sömn på ett dygn så nu ligger jag som ett slakt i soffan med rödsprängda ögon och tittar på The Shining och är förvånad att jag inte har somnat än..
.
Har kollat lite info om Kungsberget nu också och funderar på att dra dit någon dag och åka lite bräda när man ändå har ångan uppe ;)
.
Vi hörs imorn! Sov sött!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2012-02-12 16:03:06

Hej. Tyckte ditt guldiga stora halsband i inlägget nedanför var galet snyggt !! vart har du köpt det???



Mvh Mia

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-13 11:18:32

Det är köpt på Macy´s i Los Angeles. Jag har hört att det finns liknande på KappAhl så spring dit och köp vettja ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela