missmk

Live your life before someone else does

Världens grymmaste grupp!!!

Publicerad 2012-02-17 22:31:51 i Allmänt,

.
På förfesten i fredags i Sälen satt jag, Marie och grabbarna och beskådade denna underbara video!!! Gruppen Walk off the Earth gör en genialisk tolkning av Gotye´s Somebody that I used to know. Jag gillade låten redan när Gotye hade gjort den men den här covern är helt magisk!!!!
.
Och det viktigaste av allt, dom alla spelar på samma gitarr!! Hur fasiken går det till liksom? :) Detta är musik mina vänner och helt suveränt om ni frågar mig! Tjejen är dessutom min nya favvosångerska, hon har overkligt bra sångröst!!!
.
Det är inte för intet som den här videon har fått över 55 miljoner visningar redan efter en månad, det kan jag säga er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela