missmk

Live your life before someone else does

Vilken skillnad va?

Publicerad 2012-02-26 19:14:11 i Allmänt,

.
Har suttit och kollat igenom supergamla bilder på datan. Och hjäääälp vad jag har förändrats till det yttre på dessa år!!! En gång i tiden hade jag page och tokblondt hår! Detta var väl för 5 år sedan tror jag. Innan pagen hade jag hårförlängning men när jag tog ur alla slingor blev håret så slitet så frisören hade ingen annan lösning än att klippa page.
.
Jag trivdes bra i pagen minns jag och som blond överhuvudtaget men jag måste säga att jag har aldrig trivts så bra i någonting som i mitt mörka hår! Det är verkligen jag! Jag känner inte ens igen mig själv som blond! :S Haha ja herregud vilken förändring som kan uppstå till det yttre :) Naturligtvis har det ju med åldern att göra också för jag ser ju en tydlig skillnad på att man har blivit lite äldre men det ser jag bara som positivt! ;)
.
.
En av mina absoluta favoriter just nu! Jag älskar min (fejk)pälshalsduk!! Den är så snygg och skön!!!!!
.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-02-26 20:21:53

Lite orättvist mot den blonda bilden eftersom den är svart/vit. Dina ögon framhävs inte lika bra då. Men vi kan säga så här. Du såg riktigt fin ut som blond, men som brunett ser du ut som en grekisk gudinna. Tror många skulle offra sin högra hand för att få sätta en ring på ditt finger.

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-26 20:41:14

Ja den bilden fanns bara i svart vitt så lite orättvist som du säger :( Men oj vilka fina ord!!! Tack snälla du! :) Dock har jag inte märkt av den där ringen på fingret än ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-26 21:21:36

Allt klär en riktig skönhet=)

Postat av: M

Publicerad 2012-02-26 21:56:45

Du måste helt enkelt göra ditt val. Den kille som säger sig ha valt sin tjej har inte riktigt förstått verkligheten. Tjejen väljer vilken kille som ska välja henne. Glöm aldrig det... kram

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-26 22:04:01

Hmm.. intressant tanke. Dock förstår jag inte vad du menar..?

Postat av: Mia

Publicerad 2012-02-27 00:11:14

Väldigt roligt inlägg! Kul att se hur du såg ut förr. En väldig skillnad :-) Du var jätte fin som blond men jag håller med, det är mer Du i mörkt hår för det är du bedårande vacker i ;-) Kram

Postat av: Jag

Publicerad 2012-02-27 06:25:31

håller me M snygg i blondt men som en grekisk gudinna i mörkt.

/D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-27 08:11:59

Du = Megan Fox!!!

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-27 08:52:31

TACK för alla fina kommentarer! :)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-27 08:54:35

Puss på er alla! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela