missmk

Live your life before someone else does

Welcome little princess!

Publicerad 2012-02-23 09:15:55 i Allmänt,

.
STORT GRATTIS till fina Victoria och Daniel!!! Vilken total lycka det måste vara! :)
.
Jag har vetat hela tiden att det skulle bli en flicka. En blivande drottning! Kul att jag hade rätt! :) Jag är sååå förväntansfull på vad hon ska heta nu! Jag hoppas att hon får sin mosters fina namn Madeleine som mellannamn i alla fall ;) Hehehe.
.
Tänk att den lilla flickan är total ovetandes om vad hon har att vänta sig i livet och vad hon blivit född i för familj. På ett sätt tycker jag det är lite konstigt att den här flickan inte kommer kunna leva ett normalt liv och hon kommer heller inte få bli precis vad hon vill i livet utan kommer att få bestämda uppdrag hela tiden..
.
Hmm! Men hon kommer säkert att gilla det och eftersom att hon är dotter till Victoria och Daniel så kommer hon växa upp till en mycket ödmjuk och underbar människa! Va så säkra!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela