missmk

Live your life before someone else does

Akademiska imorn.

Publicerad 2012-03-18 22:17:21 i Allmänt,

.
Lägg inte ner energi på någon som inte vill vara en del av ditt liv.. Denna fina text fick jag syn på nyss och ville dela den med er :) Sann och tänkvärd text!
.
Vilken härlig helg detta blev! Idag sov jag ut rätt länge. Jag har inte druckit mycket alls i helgen vilket känns så skönt för jag har mått bra både igår och idag! Men nu ska det bli skönt att få ha en riktigt lugn och skön vecka och helg framför sig. Ska bara gå runt och mysa varje dag! :)
.
Imorn ska jag följa med en vän till Akademiska som ska sätta in nya p-stavar i armen. Jag funderar också på att göra det...? Hmm kanske beställer tid imorn för att sätta in. Vi får se.
.
Sov gott fina läsare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela