missmk

Live your life before someone else does

Berlocker och haschplanta

Publicerad 2012-03-14 19:02:22 i Allmänt,

.
Jag har gått igenom mina överflödiga grejor nu på eftermiddagen som ligger och skräpar. Bland annat hårgrejor, rengöringsprodukter etc.
.
.
Här hittade jag även jättefina berlocker som jag har fått i dop- och födelsedagspresent sen jag var jätteliten.
.
Kaninen och Bambi älskade jag kommer jag ihåg men jag fick nästan aldrig använda dem när jag var liten då mamma var rädd att jag skulle ha bort dem.
.
Hmm det var det värsta, hur kunde hon tro något sånt om sin ordentliga dotter? Jag? Slarva bort grejor? Nej nej ;)
.
Ekorrarna var mina första egna örhängen. Alla dessa små saker ska jag spara och ge till min blivande dotter, om jag får en dotter vill säga.
.
.
Sen hittade jag detta halsband som jag hade när jag var liten.
.
Är det inte väldigt likt en haschplanta? Haha! Joråsatte detta halsband har jag gått omkring med när jag var liten. Rimmar ju väldigt bra. En liten flicka med en haschplanta runt halsen ;)
.
Det roliga är att jag har fått detta halsband av min söta farmor när hon var i Thailnad för mååååånga år sedan.
.
Naturligtvis så vet inte farmor hur en haschplanta ser ut men lite komiskt att det är så likt. Men låt mig säga så här, jag är inte förvånad när det gäller henne och alla som vet hur hon har varit i alla år vet vad jag talar om ;)
.
.
Nu ska jag åka till Marie.
.
Vi hörs!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela