missmk

Live your life before someone else does

Bilder från igår

Publicerad 2012-03-31 18:23:50 i Allmänt,

.
Först tog vi taxi hem till Ida och Tomas där vi fick en Rock Razz som var supergod! :)
.
.
Ida och Marie.
.
.
.
Sen tog vi taxi till Gasklockorna och kollade på Takida! Dom va grymma!!!!! Oj vilken energi man fick av dom. Sångaren hejar för övrigt på Brynäs och eftersom att dom vann igår så kunde stämningen inte bli bättre :)
.
.
.
En av grabbarna i bandet gav mig deras svetthandduk efteråt?! Haha, dom tyckte väl att jag såg svettig ut ;) Hade jag varit 10 år yngre hade jag väl svimmat av glädje förstår jag men usch vad ofräscht :)
.
.
Sen blev det taxiåkande igen och då åkte vi till Harrys där Ida sa att Pandora skulle uppträda. Först satt vi och pratade och drack lite öl och sen tittade vi på henne en stund och sjöng med till dom gamla 90-tals hitsen som man dansade till på discon förr om åren :)
.
.
Och efter Harrys gick vi till Helt Enkelt där Brynäs vinst firades rejält. I stort sätt hälften av alla som var där hade satt på sig matchtröjor och dansade på borden. En annars fin restaurang hade därmed förvandlats till stans största partynäste :)
.
.
.
Landets överlägset bästa lag, glöm aldrig det! ;)
.
Puss o kram!
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-31 22:04:02

du har säkert hört de förr men du påminner väldigt mycke om megan fox...

Postat av: Madde

Publicerad 2012-04-01 09:44:49

Ja jag har hört de förr.. Tack det tar jag verkligen som en komplimang! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela