missmk

Live your life before someone else does

Bilder från sexpartyt

Publicerad 2012-03-11 20:04:50 i Allmänt,

.
Här har ni den där avgjutaren jag skrev om igår som kvinnan pratade om.
.
.
Någon form av dildo. Ser ytterst OSKÖN ut tycker jag!
.
.
Den berömda rabbiten eller "tandborsten" som kvinnan kallade den.
.
.
Armband? Nix, analsnöre däremot :)
.
.
.
Madde fick en "gåva" för att hon hade varit värdinna och gåvan var godisstring! Hehe!
.
Blev en riktigt lyckad kväll igår. Vi var runt 10-15 pers som satt och lyssnade på kvinnan och kollade på alla hennes produkter. Vi fick börja med att äta varsitt kåtpiller som hon kallade det ;) Naturligtvis så måste det bara ha varit en slags godis. Smakade lakrits i alla fall.
.
Sen fick vi smeta på oss glidmedel i armvecket bland annat. Det var en massa roligheter och oj vad vilken härlig stämning det va. Och det roliga är att det var ingen av oss som va blyg heller utan alla var öppna och kunde säga vad som helst. Sånt gillar jag!
.
Det var både tjejer och killar där igår vilket är nytt tror jag? Förr har det bara varit för tjejer men nu var det alltså blandat vilket var superkul!
.
Det var inte bara visning av produkter utan även riktigt spännande diskussioner oss alla emellan. Och kvinnan som jobbade som gyn visste ALLT om ALLT och vi blev riktigt allmänbildade av alla hennes förklaringar som handlade om dom nedre regionerna hos både oss kvinnor och männen. Ni skulle ha sett killarna, dom satt som barn på julafton haha.
.
.
.
Jag skulle ju lägga upp en videoblogg.. Dock så brast det då jag råkade radera filmen tidigare idag när jag rensade bilder. Typiskt! Kanske lägger upp en videoblogg någon annan gång istället.
.
Tillsammans så blev slutsamman 6 500 kr! Haha satan vad det shoppades i gänget igår! Om jag shoppade loss eller inte... låter jag vara osagt för lite privat måste man ju ändå vara.
.
Ha det så bra!
.

Kommentarer

Postat av: Isa

Publicerad 2012-03-28 15:36:18

Rabbit dildon såg ju klart skönast ut av dem. Den vita såg brutal ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela