missmk

Live your life before someone else does

Blir galen!

Publicerad 2012-03-02 10:04:39 i Allmänt,

.
Sitter nästan med gråten i halsen just nu för att jag är så jäkla förbannad.. Jag gjorde klart min ansökan till psykologin igår men bara en liten detalj, jag hittade inte mina slutbetyg från gymnasiet!!! DAMP!!!! Jag var ju till skolan för inte alls längesen och fick många kopior på mina betyg men nu är dom borta... igen! Jag blir galen! Jag har letat igenom varenda pärm och på varenda ställe där det ligger papper men nej dom finns inte!
.
Nu blev jag i alla fall lite gladare när jag har legat och sjungit på Trains Drive By hela morgonen och kom inte på vad låten eller gruppen hette och det var just den låten dom spelade när jag slog på radion i min iphone :) Älskar när det blir så.. Slumpen eller ödet?
.
Får se vad jag hittar på idag. Jag känner för att göra absolut ingenting när jag är så tjurig! Men imorn blir en hel dag. Jag ska först hämta min kusins tjej Nettan. Vi ska ut på lite äventyr :) Sen ska jag till Helt Enkelt och dricka drinkar.
.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela