missmk

Live your life before someone else does

Cool cool cool

Publicerad 2012-03-07 23:17:46 i Allmänt,

.
Idag postade jag detta kaninkort och skrev ut en bild på mig och Vilja på ett fotopapper och skickade till henne. En liten försenad födelsedagshälsning :)
.
Kortet beskriver verkligen hennes personlighet. Jag brukar tycka att alla barn är likadana, man ser liksom omöjligt skillnad på dom men med Vilja SYNS det verkligen vad hon är för person och jag kan inte beskriva det på ett bättre sätt än Cool Cool Cool :)
.
.
Sorry för att jag är seg på att göra inlägg nu förresten men jag ligger deckad igen. Feber och halsont som FAN. Så nu har jag Vick burken med mig vart jag än går.
.
Vaknade i morse av att jag höll på drunkna av mitt eget saliv. Det ville liksom inte rinna ner i rätt strupe för där var det tydligen igentäppt så det försökte sig på en liten sväng ner i luftstrupen istället.
.
Jag är inte förvånad dock att jag är sjuk igen då jag blev smittad av Marie i lördags. Ni skulle ha hört hur hon lät, röst = obefintlig och nu är väl jag näst på tur. Haha. Ja man kan inte göra annat än att skratta för man får ju en jäkligt rolig röst när man är förkyld :)
.
Puss o kram
.

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-03-07 23:48:42

Nu ska jag ställa en personlig fråga. Har du sprutat in restalyne eller nåt i dina läppar? Dom är sjukt snygga i alla fall =) perfekt storlek.

Postat av: Madde

Publicerad 2012-03-08 14:51:03

Haha tack! Nej jag har inte sprutat in någonting. 100 % real ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela