missmk

Live your life before someone else does

Deppig

Publicerad 2012-03-20 22:58:22 i Allmänt,

.
.
.
Dagens sanna ord som jag hittade nyss:
.
"Ibland måste man ge upp vissa människor i sitt liv, inte för att du har slutat tycka om dom, utan för att dom har gjort det."
.
Ja, det känner man ju igen sig i... tyvärr :(
.
Just nu är jag lite deppig. Det känns ibland som om det fattas någon i mitt liv, någon jag redan har träffat men som jag inte riktigt är "klar" med, svårt att förklara, men det är en konstig och samtidigt behaglig känsla jag har.
.
Sen tänker jag på mitt förflutna och alla jag har delat mitt förflutna med och så tänker jag lite på framtiden, hur den kommer att bli..
.
Jag är även deppig för lite andra saker som jag inte behöver ta upp här.
.
Men jag åkte hem till Marie nu ikväll och tod ett glas rödvin, pratade ut och tittade på när den finaste killen i mitt liv gjorde sin matteläxa. Så nu känns det lite bättre igen.
.
Imorn åker jag till Uppsala igen sen ska jag träffa Fredrika imorn kväll!
.
God natt!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela