missmk

Live your life before someone else does

Till mina läckra läsare!!!

Publicerad 2012-03-08 15:22:03 i Allmänt,

.
Jag fick ett mail igår kväll från en duktig frisör i stan att infinna mig på en hårmodelluttagning nästa vecka. Det är hårstylisterna för Miss World tävlingen som ska ha show på Harrys nästa helg.
.
Jag är i Stockholm då så jag kan inte gå :( Synd att man fysiskt sätt inte kan befinna sig på två ställen samtidigt. Men aja bara till att bita i det sura äpplet.
.
Men som tur är så känner jag ju många läckerbitar, mina fina läsare såklart så självklart tipsar jag er!! Så till er som bor hyfsat nära Gävle (både kille och tjej), rekommenderar jag er verkligen att ställa upp på detta!!!
.
Det ända ni behöver göra är att ta er till mitt gamla jobb Scandic CH för uttagning och sen får ni förhoppningsvis gå en show på Harrys nästa lördag! Det kostar ingenting förutom ett glatt humör och det krävs även lite mod inför detta men det är jag övertygad om att ni har för NI är grymma allihopa! :)
.
.
K Ö R S Å D E T R Y K E R ! ! ! !
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela