missmk

Live your life before someone else does

En dag med många vänner

Publicerad 2012-03-22 22:54:22 i Allmänt,

.
.
.
.
Idag började jag dagen med att vara i Marinas butik med henne och Marie. Jag ÄLSKAR barnkläder. Tycker det är så fint :)
.
Om jag får en son kommer jag klä honom i den sjukt snygga mörkblå jackan och dom coola baggyjeansen längst ner till höger på bild nummer 2. Och med en scarf i halsen. Hur häftig skulle inte han vara då?! ;)
.
.
.
Efter att ha försökt boka in en dejt i flera veckor åkte jag äntligen hem till Camilla och drack kaffe idag :) Och försökte även få lite bra bilder på deras fina katt Svartman. Men han var lite blyg.
.
Sen ringde Madde så jag åkte även hem till henne som är NYKÄR!!! :) Jag är väldigt glad för hennes skull. Hon har träffat en jättefin kille som var hos henne ikväll och det är så kul att se hur kära dom är. Ni vet ju själv känslan när man är nykär. Svävar på moln och bara ler hela tiden :)
.
.
PS. Varför har en del bilder försvunnit ur mobilinläggen nedanför för undrar ju jag? Skumt!
.
Sov gott!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela