missmk

Live your life before someone else does

Engeltofta

Publicerad 2012-03-25 18:47:55 i Allmänt,

.
Idag har jag och Marie haft lite picknick ute vid Engeltofta. Jättehärligt att sitta vid vattnet i den vackra miljön.
.
Vi skulle egentligen ut till pappas arbetsplats, lotsstationen ute i Bönan men vi satt och pratade så mycket att vi aldrig hittade dit haha. Så det fick bli Engeltofta.
.
.
En av pappas alla arbetsplatser :)
.
.
Har haft en underbar dag i solen. Sen började jag må lite illa så jag har sovit en stund idag men nu har det gått över.
.
Nu ser jag fram emot morgondagen jättemycket!
.
Kram!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela