missmk

Live your life before someone else does

Fullt upp.

Publicerad 2012-03-28 15:58:38 i Allmänt,

.
Lunchade med pappa idag på hans stammis ställe, Brynäsrestaurangen på söder. Jag säger det igen, om ni har vägarna förbi Gävle måste ni in på Pigalle och äta. Kanske inte ser så fantastiskt ut men det är så gott!!! :)
.
.
Annars idag har jag haft fullt upp. Har gjort en del ärenden. Jag sprang även på lite gamla bekanta idag. Mikaela som kommer från mina hemtrakter och min gamla jobbarkompis Jocke. Det var minst 3-4 år sedan jag såg honom sist så riktigt kul när det dyker upp bekanta ansikten ute i vimlet ibland :)
.
.
Sen blev jag jätteglad när jag fick denna blankett på posten :) Får tillbaka en del i år så det kanske kan bli en liten weekend senare någonstans kanske.. måste hitta nån frivillig som vill åka iväg med mig först bara :)
.
Nu ska jag snart äta middag och senare åka hem till Marie och kolla Färjestad-Brynäs.
.
Hoppas ni haft en bra dag!
.
Puss o kram!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela