missmk

Live your life before someone else does

Generösa Norwegian

Publicerad 2012-03-09 14:34:56 i Allmänt,

.
Om man flyger mycket så tjänar man grymt på det kan jag tala om. Skit i tåg! Utan flyg vart än ni ska, om så är möjligt vill säga :)
.
Jag flög mer än någonsin tidigare under 2010 och 2011. SAS och Norwegian var dom bolagen jag flög mest med. Tack vare att jag flög till och från Göteborg som ett pendeltåg och för att jag flög till Malmö så har jag fått in rätt många cashpoints på mitt konto där jag kan få rabatt på flera resor.
.
Och vi vet ju att Norwegian är jättebilliga även på ordinarie pris så jag kanske bara behöver betala en 50 lapp för någon resa nu ;) Tjoho! Man kanske ska ta en weekend till Barca någon helg eller åka till Oslo och hälsa på kanske. Eller så spar jag. Den som spar han har ju ;)
.
Nu ska jag logga in på mitt SAS-konto och kolla om jag kan få lite rabatt där också på resor. Skulle ju vara guldvärt! Ska även kolla skidskytte nu. Heja Emil!!!!! ;) Tsss..
.
Vi hörs!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela