missmk

Live your life before someone else does

God förmiddag

Publicerad 2012-03-03 11:02:16 i Allmänt,

Hej på er!

Gud va jag har drömt i natt! Helt sjukt. Jag har drömt, vaknat ett tag och somnat om och lyckats drömma om samma saker igen! Hur lyckas man med det? Haha.

Jag drömde bland annat om att jag tog hand om mina barndomskompisars 14 åriga lillebror som skulle sova hemma själv för första gången :) otroligt hur man kan drömma!

Nu ska jag göra mig redo och hämta Nettan. Längtar mycket tills ikväll också! Kommer bli väldigt skoj det kan jag lova er! Ska försöka komma ihåg att ta bilder som jag annars är sämst på.

Hörs kanske senare.

Kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela