missmk

Live your life before someone else does

Hela stan.

Publicerad 2012-03-04 10:09:09 i Allmänt,

Gjorde hela stan igår kändes det som. Var överallt så nu är jag aningen pank ;)

Jag och Nettan ligger och skrattar i sängen nu och har precis vaknat. Jag känner mig aningen bakis och sa precis till henne att jag dör långsamt innefrån och ut när jag såg en rubrik om Vasaloppet på aftonbladet. Hur orkar folk?!

Vi hörs mer senare.

Tog ju självklart inga bilder igår :( det hade jag inte tid med men här hittade jag en festbild från när jag va i Malmö. Snygg ;) eller inte haha.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela