missmk

Live your life before someone else does

Imorn är det dags!

Publicerad 2012-03-29 23:46:27 i Allmänt,

.
Hej på er!
.
Emma ska snart börja sälja ett helt nytt sminkmärke som heter MsChick. Hon har fått hem ALLA produkter och färger man kan tänka sig så jag gjorde en sminkning på mig själv idag och jag gillade märket skarpt! Ögonskuggorna gillade jag bäst! Dock syns dom ganska dåligt på bilden :(
.
Vi hade även lite klassträff hos Emma idag. Hon spontan inbjöd vår gamla klasskompis Robert som jobbar som bartender på Harrys. Vi fikade, skrattade mycket och pratade gamla minnen från skoltiden och även vad vi alla har gjort efter skolan och vart vi står i livet idag.
.
Robban lever fortfarande partylivet och flyttar till Norge på måndag. Kul att träffa gamla bekanta igen! :)
.
.
Imorn ska jag, Marie och Ida gå på denna konsert. Ska bli jättekul!!
.
Nu ska jag stänga mina blå. Ska upp rätt tidigt och först packa och sen hämta William i skolan bland annat.
.
Sov gott allihopa!
.

Kommentarer

Postat av: Minna

Publicerad 2012-03-30 00:20:25

Du e så himmla vacker! =)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-04-01 09:42:59

Åh tack fina du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela