missmk

Live your life before someone else does

Jaaaaaaa!

Publicerad 2012-03-09 19:26:26 i Allmänt,

Norge vann!! Emil vann!!! Grattis grabbar!!!

När det inte gick så bra för oss så är det helt okej att bli så här glad för ett annat lands skull!

Men stackars Ted! Fy fan va ledsen o besviken han borde vara! Dom har en grym sammanhållning i laget och skulle trösta Ted ikväll sa Ferry! Bra för det är jätteviktigt i sånna här lägen.

Det finns idioter som säger att Ted är en sopa och bla bla bla har jag sett idag.. Dom kan gå och hänga sig själv om ni frågar mig! Man måste trösta och ge stöd när det är som värst!

Ferry är grym tycker jag! Rolig är han också! Där har vi en människa som kan vara sig själv i vilken situation som helst, det älskar jag!

Puss o kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela