missmk

Live your life before someone else does

Vi får möta göteborgarna såg jag

Publicerad 2012-03-06 22:02:26 i Allmänt,

.
Som ni ser har jag lekt och roat mig med en systemkamera ikväll... suck, kommer jag någonsin växa upp tro, nja tveksamt. Men lika glad för det är jag.... ;)
.
Jag har även kollat lite hockey. Hur imponerande va inte Brynäs ikväll???? Låg under med 4-0 och vann med 5-4 haha. Jag måste va lite kaxig nu men jag hade faktiskt det på känn att dom skulle vända. Och nu fick jag veta att Brynäs och Frölunda möts i kvartsfinalen... Hehe kul och spännande!
.
Nu ska jag leta reda på halstabletter, dricka några liter vatten, smörja in hals och bröst med vick och kolla på nyheterna plus sporten och sen sova gott!
.
PS. Mamma är så lycklig över hennes nya blogg, nu har hon gjort ännu fler inlägg och hon vill helst göra ett nytt inlägg 24 timmar om dygnet men inser att det kanske inte går så bra.
.
Så kika gärna in på hennes söta blogg igen om ni vill. Ni hittar den HÄR (öppnas i nytt fönster och jag har fått en fråga hur man öppnar sidan och ni klickar på ordet HÄR :) Hehe sött! Men kom ihåg, det finns inga dumma frågor, bara dumma svar!
.
Puss på er bästa ni!
.

Kommentarer

Postat av: Krille

Publicerad 2012-03-07 00:24:36

Ruggigt jävla snygg du e!!!!! Brynäs e grymma å gjorde en sannslöst bra vändning ikväll men dom får nog passa sig mot Glenn-laget =)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-03-07 18:15:41

Kram på dig! Äh, Glenn-laget tror att dom kan slå Brynäs bara för att dom har gjort det i grundserien men nu är det något helt annat som komma skall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela