missmk

Live your life before someone else does

KLAR!

Publicerad 2012-03-13 18:38:19 i Allmänt,

Idag har jag lämnat in den sista matteuppgiften. Känns helt otroligt skönt!!! Jag klarade alla uppgifter! :) Men nu väntar slutprovet som jag ska göra på torsdag. Håll tummarna för mig fina ni! :)
.
Skulle egentligen till tandläkaren imorn också men jag har bytt tid och dag då jag fortfarande är förkyld. Men rösten har kommit tillbaks i alla fall som tur är! Så nu kan jag se fram emot en rolig fredag då jag och Marie åker till Stockholm. Hoppas på fin väder så vi kan sitta ute och ta en öl när vi kommer fram!
.
Hörs senare igen!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela