missmk

Live your life before someone else does

Kursen är avslutad

Publicerad 2012-03-15 13:00:07 i Allmänt,

.
Jahapp då var den kursen avslutad. Har lite blandade känslor i kroppen just nu med tanke på att jag höll på få hjärtstopp när jag fick syn på provets alla uppgifter. Det var bara 2 av 12 uppgifter som jag hade pluggat på och som jag kunde som ett rinnande vatten.
.
Vissa uppgifter hade jag inte ens haft under kursens gång vilket jag tyckte var lite märkligt och orättvist. Men aja, jag gjorde mitt bästa och jag hoppas att dom inte bara går på provet när slutbetyget ska sättas...
.
Nu ska jag iväg på lite ärenden efter att ha varit ute i solen ett tag. Vilket underbart vårväder vi har!!!! :) Sen ska jag hem och packa och ringa Fredrika. Skulle egentligen hem till Camilla och Per ikväll också men det blir ont om tid :(
.
See you later!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela