missmk

Live your life before someone else does

Lördag

Publicerad 2012-03-24 21:52:10 i Allmänt,

.
.
Det blev inget Kungsberg för mig idag. Jag har umgåtts med mig själv hela dagen istället. Jag har återupptagit motioneringen lite grann igen efter febertoppar och förkylning som jag hade ett tag förr. Kändes bra idag. Så skönt att få röra på sig.
.
Och jämt när jag är ute och går, springer eller står på löpbandet så blir jag så sugen på att spela fotboll igen!
.
Nu på kvällen har jag agerat chaufför. Madde ringde tidigare idag och frågade om jag kunde skjutsa henne och Micke till några vänner ikväll då dom skulle på middag.
.
Sen åkte jag hem och la jag mig i soffan, käkade chips och kollade tv. Underbart med dessa myskvällar! :)
.

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-03-24 22:35:08

Kan förstå att du vill motionera men träna behöver du ju inte göra då du redan har en kropp to die for :-)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-03-25 20:23:53

Men tack snälla! Dock överdriver du rejält tycker jag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela