missmk

Live your life before someone else does

Man får ju hjärtklappning av hockeyn!

Publicerad 2012-03-13 23:20:27 i Allmänt,

.
Mina nerver pallade verkligen inte hockeyn ikväll så jag fick byta kanal i slutet. Haha! Herregud vilka hjärtklappande matcher Brynäs och Frölunda spelar mot varandra. Båda lagen är ju så sjukt grymma!
.
Jag hade gärna velat se dom i finalen istället, eller vad säger ni?
.
Jag kan inte låta bli (så här i stundens hetta mellan dessa lag) och tänka på om jag och J fortfarande hade varit tillsammans nu... Haha gud så vi hade retat varandra som två förvuxna tonåringar nu. Så löjlig man är egentligen :)
.
Förra året när dessa lag möttes så kunde vi bli riktigt tjuriga på varann minns jag. Så jag törs inte ens tänka på hur det hade artat sig nu i slutspelet...
.
Om jag känner mig själv rätt så hade jag säkert varit så sur nu så jag hade sovit på soffan i natt ;) haha nej då.
.
Imorn ska jag hem till Marie bland annat och prata lite om helgens kommande bravader.. Längtar till fredag nu må ni tro! :)
.
Sov gott!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela