missmk

Live your life before someone else does

Min blivande man?

Publicerad 2012-03-08 23:10:43 i Allmänt,

.
Får man vara så fräck att man hejar på Norge imorn på herrarnas stafett? Det är nämligen så att jag har fått en huge crush på Emil Hegle Svendsen! Haha. Karln är ju så jäkla fin!!!
.
Han verkar även vara både lugn, lite busig och en stabil kille på samma gång när man har hört honom i intervjuer. Sånna killar gillar jag som har hela paketet eller vad man ska säga :)
.
Sen faller jag även för drivet i en kille. Spelar ingen roll vad han gör egentligen men har han ett stort intresse eller brinner för något så är det jäkligt hett! Och skidskytte gör ju inte saken sämre.
.
.
Vad tycker ni, ska jag också skicka iväg ett frieribrev till honom i "postkassan" som dom så gulligt säger på norska? ;)
Haha nej då skämt å sido. Men skulle jag se honom någonstans så skulle jag definitivt gå fram och flörta in mig lite och bjuda ut honom ;)
.
Sov gott!
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-09 12:25:52

haha kör på. han skulle bli världens lyckligaste me en tjej som dig. den killen som inte vill ha dig e d stora fel på!

/peace

Postat av: Madde

Publicerad 2012-03-09 14:45:14

Men oj vad generad jag blir! Tusen tack för dom fina orden! :)

Peace på dig själv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela