missmk

Live your life before someone else does

Myskväll

Publicerad 2012-03-23 20:57:52 i Allmänt,

Marie och jag sitter tålmodigt och väntar på att nyckeln till frihet ska börja efter att ha druckit kaffe med Madde och Micke som kom förbi en sväng.

William har byggt så mycket lego idag att han är helt slut nu. Jag frågade om han är trött och förväntade mig ett snabbt nej-svar att han inte skulle sova än men han sa "ja lite faktiskt".

"Lägg dig och vila i soffan så ska jag stoppa om dig" sa jag och efter bara en halv minut så sover han djupt :) sötis!

Man blir trött av att bygga me lego hela dagen :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela