missmk

Live your life before someone else does

Naaw vilken liten sötis!

Publicerad 2012-03-15 23:46:21 i Allmänt,

.
Ikväll åkte jag hem till mormor och morfar och lämnade en nyckel och hade bråttom därifrån "Men ska du inte stanna på kaffe?" frågade mormor.
.
Jag har verkligen inte mage att neka dom så självklart stannade jag kvar ett tag och fikade och hade trevligt som vanligt och då visade mormor mig detta i tidningen.
.
Min ursöta kusin Erik 10 år med brödkaveln i näven :) Mormor och jag skrattade och skämtade med varandra att honom vill man inte gå nära för då för man väl en smäll av brödkaveln ser det ut som ;)
.
Duktiga barn som bakat bullar i skolan! :)
.
.
Nu är allt färdigpackat, eller det mesta i alla fall. Slängde på lite lack på naglarna nyss också och så gjorde jag ett hjärta till er! Snäll jag är va? Jag vet! ;)
.
Puss på er, nu måste jag sova!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela