missmk

Live your life before someone else does

Polisen i Gävle

Publicerad 2012-03-01 18:56:02 i Allmänt,

.
Om ni har tråkigt vissa kvällar så rekommenderar jag starkt att ni tittar på SOS på liv och död på 4:an. Det handlar bland annat om dom duktiga poliserna i min kära stad Gävle. Dom filmade nyss från en krogkö utanför Heartbreak och jag fick kalla kårar längs hela ryggraden och bad till gud att jag inte skulle behöva få se mig själv på tv:n haha! Men det gjorde jag inte.
.
Tror att detta är inspelat ganska nyligen och jag står ju inte i någon kö nuförtiden så jag behöver nog inte vara rädd att bli filmad ute i nattvimlet :)
.
Förr när jag jobbade på Scandic så kom dom alltid och åt frukost hos oss. Det var så härligt minns jag. Jag jobbade alltid ensam varje lördag och söndag morgon och efter att dom hade käkat så kom dom ut till mig i receptionen och höll mig sällskap ett tag innan dom åkte iväg på jobb.
.
Vilka hjältar dessa människor är! Även brandmännen och ambulanspersonalen! Tycker detta program är så intressant!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela