missmk

Live your life before someone else does

Rödluvan och stundande sexparty

Publicerad 2012-03-05 16:16:08 i Allmänt,

.
.
.
Jag älskar min fina röda mössa. Jag ser ut som en riktig rödluva i den. Jag har suttit ute i solen och fikat med mamma idag. Och jag har sånna fruktansvärda i-landsproblem. Jag måste bo i mössan nu när det är sol och finväder för håret bleks ju så fort ute i solen vilket inte är okej :)
.
Nu går jag och ser fram emot kommande lördag redan nu när jag ska på sexparty. Helt sjukt vad det finns för "leksaker" nuförtiden. Groteska saker men också väldigt roliga och realistiska.
.
Jag åkte på klassresa till bland annat Paris och Tyskland i gymnasiet och då gick vi in i sexbutiker i dessa städer (som för övrigt är otroligt vanligt utomlands, ungefär lika vanligt som om vi svenskar går på caféer.) Och jag minns att vi bara stod och gapade inne i butikerna för det fanns saker till allt och då menar jag till ALLT.
.
Jag kan inte ens beksriva produkterna men jag kan ju säga att till och med Ron Jeremy skulle bli generad över vissa saker.
.
Kram hej.
.

Kommentarer

Postat av: Slaven Tommy

Publicerad 2012-03-11 19:26:24

Tips som alternativ till en manlig strippa till sexpartyn, möhippor m.m: en naken kille som passar upp.



Blogg med mer info: http://slaventommy.blogspot.com



Mvh Tommy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela