missmk

Live your life before someone else does

Skåningarna är värst!

Publicerad 2012-03-10 14:13:22 i Allmänt,

.
Under min uppväxt har mamma och pappa sagt till mig att man ska vara hel och ren när man är ute bland folk. Något som jag lär ha missuppfattat som ni ser då jag nyss har klippt sönder mina redan trasiga utnötta jeans.
.
Nu ska jag åka iväg och fixa till mig hemma hos Madde. Vi ska färga utväxten bland annat, klä på oss en lite mer festligare utstyrsel och pudra näsan en aning.
.
Madde hade pratat med homepartysäljaren idag som är en skånsk pratglad kvinna. Kvinnan hade babblat på som om hon och Madde var bästa vänner. "Vet du vad jag köpte förra helgen?" frågade kvinnan Madde. "Jag köpte en sån bra grej som avgjuter penisar förstår du, så nu kan jag avgjuta min mans exakta peninsstorlek och ändå ha den hemma när han är borta". HAHA härliga kvinna!!!
.
Har precis pratat med Sofia också. Hon ringde och sa hej då. Hon åker till Australien ikväll ! Snyft. Men tack gode gud för Skype!! Marie ringde nyss också och berätta att hon och några av mina andra kusiner ska käka tillsammans ikväll så jag lovade att skicka lite bilder av kvällens prylar till henne ;) (om man får ta bilder vill säga?)
.
Ha en underbar lördag allihopa så hörs vi senare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela