missmk

Live your life before someone else does

Tack pappa!

Publicerad 2012-03-20 13:11:08 i Allmänt,

.
Världens bästa pappa efter jobb på fartyget.
.
Bortskämda Madde Karlsson har en väldigt snäll pappa kan jag meddela. Jag nämnde för honom idag att min bil inte mådde så bra på hockeyn igår.
.
Han beslag tog den genast och fick en chock. "Det var ju åt helvete för låg nivå i kylaren, du hade bara extrem tur igår!" sa han och berättade sen att han har fyllt på både vatten och glykol, plus att han hade kollat oljan, hällt i spolarvätska som var slut och inte nog med det, även tankat bilen!
.
Måste ju va världens snällaste pappa va? Svar: Ja!
.
Nu går jag nervöst och väntar på antagningsbesked om psykologin! Det borde komma nu i veckan! :) Är så förväntansfull!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela