missmk

Live your life before someone else does

Tandläkaren och Milanoprat.

Publicerad 2012-03-27 12:32:37 i Allmänt,

.
Hej fina läsare!
.
Idag har jag umgåtts med tandläkarna på folktandvården. Jag börjar bli rejält bortskämd med att inte ha några hål nu. Jag har aldrig haft hål och kommer nog aldrig få det heller verkar det som! Skönt!
.
Tandläkarna är lite less på mig dock, en av dom hävdade att dom skulle vara arbetslösa allihopa om folk var som mig i munnen hehe.
.
Kul att höra sånt nu när man är äldre för när jag var liten var jag ju hos tandläkaren var och varannan dag och drog ur tänder och fixade till tandställningen :)
.
Dom polerade mina tänder idag så nu är dom riktigt lena.
.
För övrigt så träffade jag min kusin Anders en sväng igår kväll. Han kom hem från Milano igår där han bland annat har varit och kollat på Milan-Roma i lördags.
.
Han berättade massa kul som hänt under helgen och om glädjen när Zlatan vände och vann matchen och även hur dyrt det är i Milano. Visste ni att en 33 cl öl kostar 120 kr där? Haha, vad kostar då en drink undrar ju jag? :)
.
Hörs senare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela