missmk

Live your life before someone else does

Tänk att allt löser sig till slut!

Publicerad 2012-03-02 20:58:33 i Allmänt,

.
.
I brist på blyerts och sudd så ser mina uträkningar ut på detta vis... haha! Gud så slarvig jag är när jag skriver. Tur att jag ska skriva in allt på datan så det ser proffsigt ut istället.
.
Btw, jag hittade mina betyg idag. Hihi! Jag letade lite till och vips där låg dom ;) Så idag har jag postat ansökan till psykologin! Jag börjar i så fall plugga i mitten på april. Ska bli såååå spännande så ni anar inte! Efter sommaren sen så börjar mitt livs äventyr kan jag lova er. Men det är långt dit än!
.
Nu ska jag göra varma mackor och invänta morgondagen. Känner på mig att det kommer bli en oförglömlig kväll i morgon!!! Och på dagen ska jag och några tjejer göra något riktigt spännande som jag tyvärr inte tänker dela med mig av - än! :)
.
Puss o kram!
.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-03-04 21:32:44

Ledsen att göra dig besviken, men om tittarsiffrorna ökar konstant med 6% så kommer det att ta nästan 12 veckor innan den fördubblats upp till 160 000.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela