missmk

Live your life before someone else does

Trevlig dag!

Publicerad 2012-03-26 20:15:00 i Allmänt,

Har haft en väldigt trevlig dag idag ska ni veta. Jag har fått blommor bland annat :) Så gulligt!

Sen har jag hämtat William på fritids och han ville givetvis bygga lego när han kom hem och sa "Madde kan du hjälpa mig att hitta ett litet fönster här i lådan?"

Och när jag går in i rummet ser jag till min fasa en jättestor legolåda där jag ska hitta ett litet fönster som är en kvadratmillimeter stor...

Men man gör ju allt för dom små liven så jag sitter väl här till nästa vecka och letar ja ;)
.

Kommentarer

Postat av: R

Publicerad 2012-03-26 23:07:30

antar att du träffat en kille kanske eftersom du fått blommor? skoj isf! hoppas han vet hur lyckligt lottad han är som träffat dig bara=)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-03-27 16:00:48

Oj! Tack tack för dom smickrande orden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela