missmk

Live your life before someone else does

Denna arrogans...

Publicerad 2012-03-12 14:56:23 i Allmänt,

.
Min kommentar på Kristians status är dagens sanning!
.
Okej den här meldoifestivalen-grejen har gått överstyr tycker jag om till och med dom professionella artisterna blir vansinniga över att dom förlorar (kommer 2:a). Fy fan vad barnsligt.
.
Man har ju drunknat i rubriker om Dannys bitterhet på aftonbladet efter i lördags där han bland annat säger att "mitt bidrag var det fetaste numret någonsin i Sverige."
.
För det första, vem bryr sig?? Och för det andra, kan han bli mer löjlig? Nu vet jag också att Danny hade blivit tillfrågad innan Loreen att sjunga hennes bidrag men tackade nej så han kanske är lite sur över det också?
.
Jag såg inte programmet i lördags så jag ska inte yttra mig om artisternas bidrag men jag vet att Loreen är grym på scenen och har en riktigt bra låt.
.
Samtidigt så tycker jag, av det lilla jag har sett av Dannys bidrag att även det var helt okej. Han är en duktig artist men den karln sjunker så jäkligt med hans otroligt jobbiga attityd!!
.
.
Jag vill absolut inte smutskasta någon människa för jag tycker det är patetiskt och kränkande på alla sätt men själva jag-är-bättre-än-dig-attityden som vissa människor har får mig att spy.
.
Jag har ju själv träffat Danny några gånger och JA han är faktiskt allt annat än trevlig. En väldigt arrogant människa vilket är så tråkigt! Och det är därför jag kan yttra mig om detta för att jag vet att han verkligen är på det här sättet.
.
Men även om jag irriterar mig på attitydsproblem hos människor (och hos Danny i detta fall) så kan jag ändå inte låta bli att bli lite glad när jag ser honom.
.
Det är nämligen så att min ena kusin (som jag inte träffar ofta alls) är så otroligt lik Danny så det är sjukt! Han är visserligen bara 12 år men han kommer med all sannolikhet se ut precis som Danny när han blir äldre :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela