missmk

Live your life before someone else does

Kaos-dag!

Publicerad 2012-03-20 11:20:30 i Allmänt,

.
Igår började jag med att ta mig ut i snöstormen och följde med en vän till Akis för att byta p-stav i armen.
.
Och det blev ju inte dirket ett lugnt och stilla besök som jag trodde först för läkaren hittade nämligen inte staven i hennes arm då den satt för djupt så detta slutade ju med att JAG fick stå och assistera när det blev ett kirurgiskt ingrepp av det hela. Kändes ju inte alls konstigt om jag säger så... ?!
.
Men det var nyttigt för mig att vara med och övervinna min rädsla för nu vet jag hur detta går till om jag själv ska sätta in en stav.
.
.
Sen blev det spontan hockey. Jag har inte varit på en ända hemmamatch den här säsongen så nu var det dags.
.
Men det var inte ritkigt meningen att vi skulle på hockey igår tror jag för vad tror ni händer på vägen till Läkerol i den kilometerlånga bilkön?  Jo naturligtvis så håller bilen på pajar.. Men vi hann fram innan något allvarligt hände.
.
Sen när matchen var slut ville vi inte riskera att stoppa upp trafiken om det skulle hända nåt så det var till slut typ vi och spelarna som var sist kvar på parkeringen utanför innan vi kunde köra vidare. Men ingen var ju speciellt duktig på bilar.. Marie stod och bläddra i en instruktionsbok bland annat och såg duktig ut men nja det gick väl sådär :)
.
.
.
.
Men efter många om och men så lagade bilen faktiskt sig själv när vi började köra. Tur! Så mycket som vi skrattade igår har jag nog inte skrattat på länge. Tänk att det ska hända något hela tiden! Men jag kan garantera att man aldrig har tråkigt i vårt sällskap i alla fall :)
.
Puss o kram!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela