missmk

Live your life before someone else does

Kolla in min video, kan ni också dansa såhär tro?! :)

Publicerad 2012-03-14 12:30:45 i Allmänt,

.
Har suttit och pluggat på alla uppgifter ett tag nu och försöker nöta in dom i skallen så gott det går.
.
Men det är lite tråkigt så jag har nu istället bytt ut uppgifterna mot Youtube där jag nyss la upp ett klipp innehållande lite Breakdance på Pir 17 i New York som jag själv har filmat när vi var där för lite mer än ett år sedan.
.
Jag, Sofia, Hope och Amanda står som 4 frågetecken och säger "wow" och "gud" hela tiden haha!
.
Grymma människor!!!!!!! Orädda människor, en kille sväljer en tänd cigarett till exempel, sjukt! Kolla in klippet så förstår ni!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela