missmk

Live your life before someone else does

Videoinlägg imorgon

Publicerad 2012-03-11 06:58:11 i Allmänt,

Oj oj vilken lyckad kväll det blev! Jag och några till har sovit från och till och bokstavligt talat legat och skrattat så tårarna har sprutat. Mysigt att sova över med ett helt gäng tycker jag.

Vi hörs imorgon nu måste jag sova på riktigt. Imorn ska ni få se ett videoinlägg av mig.

Ena killen här sa att jag måste videoblogga för er hur jag låter. Jag har nämligen tappat rösten och blir retad så fort jag öppnar munnen.

God natt eller god morgon kanske det är dags att säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela