missmk

Live your life before someone else does

En superhelg!!!

Publicerad 2012-03-17 20:14:06 i Allmänt,

.
.
Vackra stad!
.
.
.
Gårdagens middag bestod inte av en tjusig tre rätters på någon flådig restaurang utan den bestod av en bamsekorv :)
.
.
Gårdagen hade inte kunnat bli bättre! Vi började med att dricka champagne med ett gäng grabbar som alla var inbitna Stockholmare. Ena av dem chockades svårt när vi sa att vi kom ifrån Gävle.
.
"Vad fan gör man i Gävle?" frågade ett uppkäftigt Djurgårdsfan med ett brett 08:mål.. "Ja, inte fan kollar vi på kvalseriematcher i alla fall", sa jag och blev plötsligt hela gängets idol medans Djurgårdskillen blev rejält sur och förbannade dagen jag föddes.
.
En annan kille ville gifta sig med mig igår sa han och tjatade i 15 minuter i sträck att han menade allvar. "Har du någon ring då?" frågade jag. "Nä men du kan få min klocka istället för en ring." Så på riktigt gav han mig en dyr klocka som jag vägrade ta emot men han gav sig inte så den har fått följa med mig hem nu?! Haha ja det finns folk till allt, speciellt i Stockholm! ;)
.
Sen träffade jag på en annan väldigt vettig och trevlig kille som jag satt och pratade med oavbrutet i 2,5 timme innan vi alla dansade loss och somnade ovaggade efter en riktigt härlig fredagkväll :)
.
Nu har jag precis kommit hem och ska duscha av mig, byta om, hämta Marie och bege oss ut i nattlivet.. Marie, jag och ett Stockholmsgäng följde Brynäs match via radion idag och naturligtvis kommer vi fira den sanslösa vinsten lite ikväll tillsammans med laget och resten av stan :)
.
Tycker faktiskt lite synd om Frölunda. Vad hände liksom? Men men så kan det gå..
.
Puss o kram!
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-17 22:38:33

Vart ska ni ikväll då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela