missmk

Live your life before someone else does

Vilken underbar dag!

Publicerad 2012-03-16 11:36:21 i Allmänt,

.
Idag är jag på ett toppenhumör och nu ger jag mig av till huvudstaden! Vilken underbar dag, trålande sol och varmt är det också!!!
.
Hela Gävle är i ett glädjerus idag har jag sett och tacka för det när det gick så bra igår... men gud vad spännande det var igen! Alltså jag pallar inte en sån där spänning... Men sen räddade Gunderson livet på mig ;)
.
Hörs senare.
.
Puss i ljumsken!
.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-03-17 19:33:07

Nu är du väl glad. Spännande är väl en smärre överdrift, men ack vilken underbar match. Är nog inge vidare att heta Glenn ikväll... :o]

Postat av: Madde

Publicerad 2012-03-17 20:35:26

Chockad, förvånad och jätteglad!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela