missmk

Live your life before someone else does

Vintersporter = Bäst

Publicerad 2012-03-04 16:22:45 i Allmänt,

.
Ligger i soffan och kollar på Ekholm och c.o. Det går inge vidare för dom :( Jag älskar världsmästerskap i egentligen vilken sport som helst men jag måste säga att alla sorters skidtävlingar är absolut roligast. Vintersporter är helt klart bäst!!! Och skidskytte är riktigt kul att titta på!
.
Igår började vi kvällen med förfest sen tog vi taxi till Helt Enkelt, efter det gick vi till O´learys men det var mer än lovligt tråkigt där så jag tog mitt pick och pack och gick vidare medans dom andra satt kvar. Jag gick till ett nyöppnat ställe som heter Allstar. Där träffade jag lite gamla kompisar som jag drack drinkar och dansade med. Jättetrevligt!
.
Nu ska jag ligga på soffan och äta glass och kolla på Ove Sundberg senare. Kollar ni på kontoret? Björn Gustafsson är ju bäst. Haha gud vilken störd människa han spelar! Väldigt rolig underhållning!
.
Puss o kram.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela