missmk

Live your life before someone else does

Bildbomb från fantastiska L.A del 1

Publicerad 2012-05-20 12:50:39 i Allmänt,

Jag får ibland återkommande flashbacks från Los Angeles vistelsen och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta riktigt..
.
En del av mig är så glad att jag har varit där och fått uppleva allt som är värt att uppleva där medans en annan del av mig skriker rätt ut och är ledsen likt ett litet barn som har tappat nappen, över att jag vill dit igen!
.
Synd att man måste ha ett green card för att få bo i USA annars hade jag lätt flyttat dit! Bara den lilla detaljen att solen alltid skiner i L.A är ju underbart.. :)
.
Enjoy the pictures :)
.

.

.

.

.

.
Dessa 5 första bilder är alla från Santa Monica pir och strandpromenaden.
.

.
Riktigt kass frukost en morgon. Det vände sig i magen på mig när jag fick se vad servitrisen ställde ner till mig. Jag älskar maten i USA då jag är galen i grillat vilket dom har massor av där borta men frukosten är under all kritik. Men tack gode gud för Starbucks, där åt jag frukost resten av mornarna sen istället :)
.

.
En restaurang mitt emot Malibu Beach. Supergod mat!!!! Och där inne såg jag även Teri Hetcher och pappa påstår även att vi såg Jennifer Aniston där.. Hmm, min favoritskådespelerska och jag tillsammans på en restaurang? Nja det var nog för bra för att vara sant ;)
.
Nedan har ni bilder från Malibu beach.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Celeb beachen. Små söta sommarhus för 70 miljoner kronor! Jag gick och funderade när jag gick förbi dessa hus hur det egentligen kan vara så dyrt men ja vill man bo granne med världsstjärnor så är det bara att betala dyrt tydligen..
.

.
Vi träffade trevliga skådisen Jamie Lee Curtis här och det är hennes supersöta hund ni ser på bilden :)
.

.

.

.
I Sverige har vi vanliga låga lite handfallna staket runt husen.. I Beverly Hills har dom meterhöga murar och grindar ;)
.

.

.

.

.
Del 2 kommer snart ! :)
.
Puss så länge..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela